Powered By Blogger

Friday 30 May 2014

mereka melihat pada usaha atau hasil..??

...........backspace..backspace....backspace......

susahnye nak susun ayat dalam blog..hahaa..

aku ringkaskan je lah :)

banyak2 kite lebih suka untuk memilih ape yang sudah menjadi daripada ape yg sedang diusahakan untuk menjadi,, pening tak bahasa aku..??hahaa..okey,,contohnye macam nie.. aku sedang lapar, melihat dua orang yang satunya memegang seguni padi manakala yang satu lagi sedang bersawah menanam padi..mana antara mereka yang aku pilih untuk dijadikan pendamping..??

kalau pilih orang pertama,konfirm aku kenyang on the spot!!nak tunggu org kedua yang masih menanam, biler nak dapat makan..??senang je nak pilih..


sekarang AKU adalah orang yang SEDANG MENANAM padi itu..



.:wassalam:.

No comments:

Post a Comment